About Me

Selamat datang!


Sedikit sebanyak tentang Norhafidz

Norhafidz Nordin adalah seorang blogger, pelajar dan part time internet marketer. Yep, gambar di atas adalah gambar aku, memang susah nak nampak orang kalau aku senyum ;). Ini merupakan blog bahasa Malaysia aku, blog bahasa Inggeris boleh dilawati di sini

Merupakan seorang pemain bola sepak sekolah rendah (tahun 1998). Ingin cuba jadi seperti Zinedine Zidane tetapi tidak berjaya sebab dia percaya, jika diberi lebih peluang, mungkin boleh jadi seperti tokoh bola sepak ini. Ketika ini kebanyakan masa berada di Kajang, Selangor. Malaysia, mula mengaktifkan diri dalam bidang online marketing pada tahun 2006 apabila sama-sama menubuhkan satu design company kecil(yang buat design eCovers, banners dan website) dengan beberapa orang rakan yang lain.

Menghabiskan masa lapang di depan laptop/desktop menulis artikel, design website, update blog, berforum di beberapa buah forum tempatan dan antarabangsa, menjampi Google supaya blognya berada dalam tempat teratas setiap keyword yang ada di dunia ini. Dia juga sedang belajar cara-cara menjadi 'photographer' yang baik.

Jadi kawan aku!

Twitter / Friendster / MySpace

Sekarang ini sedang mengikuti kursus Bachelor Degree in Mechatronics Eng. Tech. Selalu jadi kecewa bila memikirkan masalah pointer yang semakin hari semakin 'mengecut'. Tapi, dia gembira kerana melalui kursus ini, dia dapat belajar bahasa Perancis! Disamping selalu dilihat membaca buku-buku kejuruteraan (agak jarang sekali), Norhafidz sering dilihat 'bermain' dengan adobe photoshop (walaupun jarang faham ape yang dia buat), membina squeeze page untuk menarik minat orang ramai join mailing list beliau.


Tak cukup? Korang boleh sentiasa contact aku untuk tahu lebih lanjut tentang aku.

Ketahui apa yang sedang aku buat sekarang dengan mengikuti profile twitter aku! Silalah langgan full RSS feed aku. Korang juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke dalam email korang.

0 comments: