Buat Duit Dengan Ciao!

Jika ini kali pertama anda ke sini, anda patut melanggan Full RSS feed saya secara PERCUMA! Saya percaya anda tidak mahu terlepas post-post yang berguna selepas ini! Thanks!

Update: program Ciao! hanya terbuka kepada UK-resident yang mempunyai bank akaun di UK. Jadi, terlepas satu lagi peluang! Terima kasih Amirzie Zainal for the info.

Saya seronok melayari internet hari ini, kerana terjumpa satu lagi peluang buat duit yang akan saya kongsikan kepada anda. Satu lagi peluang buat duit yang saya maksudkan adalah Ciao!

Ciao! menggelarkan diri mereka sebagai "The Consumer Community". Semua review tentang produk-produk terkemuka dunia boleh dijumpai di sini. Handphone, Barangan electronic, Music, Travel dan banyak lagi.






*Imej ini adalah Hak Cipta Ciao!

Buat duit dengan Ciao!

Terdapat 3 cara untuk buat duit dengan Ciao!. Cara yang pertama adalah menulis review tentang sesuatu produk, dalam Bahasa Inggeris. Apabila members Ciao! yang lain baca dan 'rate' review tersebut, anda akan dibayar. Mudahnya buat duit dengan internet.

Cara kedua adalah mengambil bahagian dalam online survey yang dikendalikan mereka. Topik survey yang ada termasuklah buku, apa sarapan pagi anda?, produk kecantikan dan sebagainya.

Cara ketiga adalah melalui affiliate program, iaitu mengajak rakan anda untuk join Ciao! Ini sedikit menarik, kerana Ciao! menggunakan 'time attack' untuk affiliate programnya. Untuk 6 bulan pertama tempoh anda menjadi member dalam Ciao!, jika anda refer member melalui affiliate program dalam tempoh ini, anda akan mendapat 50% daripada komisen yang mereka dapat.

Menarik bukan kalo dapat join?

Anda rasa post ini membantu? sila langgan full RSS feed saya. Anda juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

0 comments: