Menangi 'Cash' Disember ini!

Saya selalu teringin nak buat contest untuk anda yang sentiasa meluangkan masa berharga anda dalam blog ini. Puas fikir, akhirnya saya dapat satu idea untuk buat satu contest dan berikan hadiah kepada anda.

Contest ini mungkin saya akan teruskan untuk bulan-bulan seterusnya bergantung kepada 'feedback' yang saya dapat untuk percubaan pertama ini.

Harap-harap 'feedback' yang diterima positif dan jika positif, saya tak teragak-agak buat lagi contest untuk anda dan bagi hadiah yang lagi lumayan :)

Bulan Disember ini, ada satu contest istemewa untuk anda pembaca setia blog ini. Apakah pertandingannya? Berapa habuannya? Kena bayar ke?

Tak payah bayar nak masuk contest ni. Ia adalah 'Absolute Free' :)

Untuk membolehkan anda berpeluang memenangi RM40 cash, apa yang anda perlukan adalah men'subscribe' full RSS feed blog ini. Caranya dengan memasukkan e-mail anda dan jadi subscriber blog ini. Mudah bukan? Langgan je dah boleh dapat RM40 :). Untuk melanggan, klik kat sini. Lepas tu, satu link untuk verify email anda akan dihantar terus ke alamat email anda. Jangan lupa untuk verify kan e-mail anda.

Dan jangan lupa reply dalam post ini email yang anda gunakan untuk melanggan RSS feed blog ini. Oh, sebelum itu, nak bagitau pemenang akan dipilih seorang sahaja.

Pemenang tempat kedua pula akan diberi satu tempat khas dalam blog ini untuk mengiklankan produk/website beliau untuk tempoh 3 bulan. Jadi apa tunggu lagi? Subscribe sekarang!

Saya akan melakukan cabutan bertuah daripada list yang akan ditutup penyertaannya pada 31 Disember 2007. Keputusannya akan saya umumkan dalam blog ini pada 1 Januari 2008. Pemenang akan dihubungi melalui e-mail selepas pengumuman dibuat menerusi blog.

Anda hanya perlu melanggan sekali, percubaan untuk melanggan lebih tidak akan memberikan anda kelebihan dan akan dibatalkan penyertaan :)

Good luck everyone! Dan jika anda tak menang, jangan risau, 'contest' ini akan ada lagi pada masa akan datang. Tunggu dan pastikan diri anda di update melalui full RSS feed.

Suka post ini? sila langgan RSS feed saya. Anda juga boleh langgan RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

12 comments:

Anonymous said...

kalau subscribe content kat google page camna pulak. Aku duk baca blog orang camtu....termasuk dalam contest /offer ke tak

Faizal said...

fullfilth[at]gmail.com

Norhafidz said...

tanpa nama said.. saya rasa baik anda subscribe guna e-mail..memudahkan saya nak kesan saudara nanti :)

Dzil77 said...

Hi I already subscribe..
putri_dzil@yahoo.com.my

my web ; www.ut4u.biz

ArahMan7 said...

Kok tak silap, PakCik Google sedang mengamuk mencari site dan blog yang beli link.

Contoh terdekat, John Chow dot com - PR jatuh dan blog dia tidak tersenarai lagi dalam SERP. Semata2 gara2 beli link.

Harap Pak Cik Google tak reti Bahasa Melayu hendaknya.

Mintak maap jika komen ni menyinggung perasaan. Tiada niat nak mendropkan sesapa. Cuma niat dihati, berpesan2 pada yang benar dan juga berpesan2 dengan sabar pada sesapa yang mahu mendengar. Memang benar, the truth hurts sometimes.

Jadi, saya menyusun sepuluh jari mintak ampon dan maap.

~ ArahMan7

Norhafidz said...

ArahMan7,

terima kasih concern pasal benda ni, tapi saya rasa arahman7 dah silap kot sebab post ni bukan pasal beli link, dia lebih kepada subscribe full feed RSS.

Saya jugak tak pernah beli link, apa yang saya buat adalah exchange link :)

abdfatah said...

contest yang menarik perhatian ramai...

Anonymous said...

ia lebih kepada pengumpulan mailing list melalui feedburner, mengumpul seramai mana pembaca yang aktif atau yang berdaftar semat-mata untuk membaca update terbaru dari email mereka yang mendaftar dengan senarai feedburner...

Norhafidz said...

yep betul tu..lebih kepada pengumpulan subscriber..

terima kasih abdfatah.. ajak la member-member join skali :)

feelingtube said...

salam saudara..

saya telah menyertai contest saudara :

email : noheartfilin@yahoo.com

my blog : feelingtube.blogspot.com

+kool+ said...

ak pun dah subcribe.. mana tau kot2 bertuah ke.. nie email ak..

myonlineanime @ gmail . com

Norhafidz said...

thanks +kool+..jangan lupa besok tgk keputusan :)