Penentuan semakin hampir!

Jika ini kali pertama anda ke sini, anda patut melanggan Full RSS feed saya secara PERCUMA! Saya percaya anda tidak mahu terlepas post-post yang berguna selepas ini! Thanks!

Hari ini merupakan hari kedua terakhir untuk anda yang belum lagi join contest bulan Disember yang saya langsung awal bulan lalu, kerana esok merupakan hari penentuan. Penentuan pemenang hadiah RM40.

Saya akan mengumumkan pemenang untuk pertandingan bulan Disember (plus minus) jam 11.59 malam waktu Malaya. Jika anda perasan, blog dah 2 hari tak update, saya sedang sibuk dengan sebuah projek untuk di'launch' tahun hadapan.

Apa projek tu?

Projek ni ada kaitannya dengan contest yang akan saya buat untuk bulan hadapan, jadi kalau nak tahu, kena stay alert dan terus sentiasa mengunjungi blog ini. Saya juga sedang mencari JV partners untuk projek ini, jadi jika anda berminat untuk JV dengan saya, Contact Me now!

Jika contest bulan Disember hanya untuk traffic dari Malaysia, saya buat perubahan sikit untuk contest bulan hadapan. Memandangkan ada traffic daripada luar negara yang datang ke blog ini, saya 'open'kan contest bulan hadapan untuk traffic dari Singapore dan Indonesia juga. Harap-harap sambutan menggalakkan daripada mereka.

Berbalik kepada contest bulan Disember, saya berterima kasih kepada semua yang telah menyertai contest ini. Sambutan yang saya terima amat menggalakkan dan lebih dari apa yang saya agak. Disebabkan itu, saya bercadang untuk buat satu lagi contest untuk bulan hadapan.

Jika anda seorang peserta contest bulan Disember, pastikan anda berada disini esok hari kerana mungkin anda adalah pemenangnya. Jangan lupa juga untuk join contest bulan hadapan, saya tak nak bagitau apa jenis contestnya, tapi ia semestinya sesuatu yang menarik dan hadiahnya juga boleh saya katakan disini amat lumayan.

Belum join? Sempat lagi ni kalau nak join, klik kat sini.

Anda rasa post ini membantu? sila langgan full RSS feed saya. Anda juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

0 comments: