Percuma: 2 AdSense Wordress Themes

Jika ini kali pertama anda ke sini, anda patut melanggan Full RSS feed saya secara PERCUMA! Saya percaya anda tidak mahu terlepas post-post yang berguna selepas ini! Thanks!

Izzaldin Misri atau kodin sangat bermurah hati sempena menyambut kedatangan tahun baru ini dengan memberikan anda 2 themes wordpress yang menumpukan kepada iklan AdSense.
Saya sudahpun mencuba themes ini dan saya dapati ianya sesuai jika anda seorang yang cenderung buat duit dengan AdSense menggunakan blog berplatform wordpress.

Kelebihan Themes ini

Mempunyai 5 spot/tempat untuk iklan AdSense anda



Klik untuk view yang lebih besar.

Selain 5 tempat yang strategik untuk iklan AdSense anda, anda juga akan diberi header yang professional dan bercirikan high paying keyword. Apa yang boleh saya katakan adalah theme ini memang sesuai untuk semua jenis keyword yang anda target.

Juga, anda tak perlu susah payah nak adjust iklan anda punya postition, semua dah disetkan, anda hanya masukkan code adsense, dan semuanya dah ready.

Takkan 2 Themes je?

Sebenarnya banyak, ada 12 themes yang Izzaldin sediakan untuk anda, tapi dia hanya bagi 2 themes percuma. Yang lain tu, kena bayar. Tetapi, untuk tempoh masa terhad, Izzaldin hanya jual 12 themes dengan harga RM20 + bonus 85 niche sites khas untuk anda!

Jadi, apa tunggu lagi? download themes ini sekarang!

Anda rasa post ini membantu? sila langgan full RSS feed saya. Anda juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

0 comments: