Seminggu yang memenatkan..

Jika ini kali pertama anda ke sini, anda patut melanggan Full RSS feed saya secara PERCUMA! Saya percaya anda tidak mahu terlepas post-post yang berguna selepas ini! Thanks!

Kalo korang perasan, dah dekat seminggu aku tak update blog buat duit. Ada sebab musababnya aku tak update blog ni. Aku sedang berusaha menghabiskan projek eBook aku yang pertama tentang Search Engine Optimization.

eBook nih merupakan produk digital aku yang pertama. Jadi, aku ambil masa yang lama untuk pastikan produk nih produk yang berkualiti. Mula-mulanya aku ingat 2 -3 hari je dah boleh siap, tapi rupanya silap, dekat nak seminggu baru content saja yang siap.

Mungkin juga sebab aku buat eBook ni dalam 2 bahasa, iaitu Bahasa Malaysia dengan Bahasa Inggeris. Semua teknik SEO yang aku buat untuk blog ini aku huraikan dalam eBook ni. Untuk pengetahuan, blog ini duk dalam ranking nombor 1 Google untuk keyword cari duit, buat duit online dan cari duit online.

Dalam Yahoo, blog ni duk ranking no. 1 untuk keyword cari duit, buat duit, cari duit online dan buat duit online. Macammana aku buat semua tu? Semua terjawab dalam eBook yang aku tgh usahakan ni.

Kena bayar ke eBook ni?

Yep, eBook ini berbayar dan harganya adalah RM35 (hanya untuk minggu pertama selepas launching). Selepas itu, harganya akan kekal RM65. Tapi, jika anda subscriber blog ini dan formulajutawan.com, anda dapat 15% diskaun daripada harga asal.

Apa yang perlu anda lakukan untuk mengesahkan anda adalah subscriber, emailkan bukti pembayaran kepada subscribers[at]searcengineexposed.com dengan email yang anda gunakan untuk subscribe blog ini.

eBook ini mempunyai 59 muka surat (Bahasa Malaysia) dan 61 muka surat (Bahasa Inggeris).
Mungkin akan di lancarkan pada minggu hadapan, sebab sekarang aku tengah buat design minisite.

Untuk anda yang berminat nak jadi JV partner, bleh refer kat sini -> http://wangcyber.com/forum/showthread.php?t=5206


Anda rasa post ini membantu? sila langgan full RSS feed saya. Anda juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

2 comments:

titan said...

Waa..dah ada e-book dah. So, harap2 dapat buat secepat mungkin. Hoho..hope the best and hope get more sales soon. I believe you will get more buyer for long time.

cetusanminda said...

Saya kurang faham, tapi nak kena baca lebih lagi. Fauzi Ahmad Blog