ClickBank Sudah Terima Malaysia

Sedikit update untuk blog buat duit.

Semalam, selepas lama tak aktif, saya aktifkan diri dalam forum wangcyber dan terkejut bila tengok tajuk thread "Clickbank dah terima pendaftaran dari Malaysia?". Berdebar jugak mula-mula bila tgk tajuk thread tu, sebab memang dah lama saya tunggukan peluang ni.

Bertambah lagi peluang buat duit untuk kita semua IM dari Malaysia.

ClickBank ni dah lama jadi sumber pendapatan online untuk IM luar negara, macam Tim Godfrey dan lain-lain. Banyak juga eBook-eBook yang saya baca berkenaan ClickBank ni, tapi tak pernah pun nak cuba sebab sebelum ni warga Malaysia tak dibenarkan untuk jadi sebahagian daripada warga ClickBank.

Insya'Allah lepas ni saya akan 'post'kan kat sini perkembangan akaun ClickBank saya dan teknik-teknik yang akan saya gunakan dalam menjana pendapatan melalui ClickBank.

Jadi, jangan lupa melanggan untuk mengetahui update-update terbaru dari blog buat duit ini!

Register akaun clickbank dan buat duit sekarang!

5 comments:

titan said...

waa. semua orang wat post pasal clickbank. Bagus. Bagus.

Norhafidz said...

yup..tambah satu lagi way of earning melalui internet :)

abdfatah said...

waah post clickbank daa... ramai duk citer pasal clickbank. dapatnya camner tak tau laa. persaingan sengit jugak nih...

Norhafidz said...

ye abdfatah..takpe, kita berkongsi..mudah-mudahan bertambah ilmu lagi :)

Anonymous said...

saya ni tak pandai sangat pasai internet ni..saya tak paham la en kata apa..tapi saya nak cuba jugak untuk menjana pendapatan..saya seorang surirumah..memang tiada pendapatan..tapi kena sediakan payung sebelum hujan..boletak en terangkan mengenai bisnes online ni..apa yg perlu saya buat? saya betul2berminat dan ingin belajar..tolongla saya email saya hazlizawati@yahoo.com