Duit bulan Mac

Klik imej untuk pandangan lebih besar.

Untuk bulan Mac yang lalu, saya berjaya mendapatkan USD44.00 dalam masa 10 hari terakhir. Saya hanya sempat mengerah tenaga pada saat akhir kerana terlalu sibuk dengan assignment.

Walaupun sedikit, saya berpuas hati dengan pencapaian saya pada bulan Mac memandangkan saya hanya bermula pada 10 hari terakhir. Keseluruhan income bulan Mac saya adalah melalui penjualan link.

Duit online ini boleh ditambah melalui beberapa teknik buat duit lagi jika anda mempunyai masa yang cukup. Teknik seperti PPC, Affiliate (Amazon, eBay, ShoppingAds) dan direct ads selling.

Ketahui bagaimana saya menjana pendapatan secara online melalui post-post akan datang!

Berapa pendapatan bulan Mac anda?

Nak tahu pendapatan saya pada bulan hadapan? sila langgan full RSS feed saya. Anda juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

1 comments:

titan said...

tahniah. Bukan senang nak dapat banyak tu tiap2 bulan. Usaha tangga kejayaan!