Free Blogger Templates

Saya sering ditanya oleh readers blog buat duit ini tentang dimana tempatnya saya sering pergi untuk mendapatkan template-template blogspot yang menarik. Terutamanya yang percuma. Pengguna platform Wordpress mungkin tidak mempunyai banyak masalah kerana terlalu banyak website diluar sana yang menyediakan 'theme' secara percuma.

Untuk pengetahuan, saya gemar berkunjung ke Eblogstemplates untuk mendapatkan template blogger secara percuma. Design yang ada disana kebanyakannya di 'convert' daripada theme asal wordpress.

Anda boleh jumpa theme Polaroid yang dicipta oleh Adii, juga template blogging pro. Selamat mencuba.

Kongsikan templates Blogger Percuma jika anda mempunyai sumber-sumber yang lain.

Anda rasa post ini membantu? sila langgan full RSS feed saya. Anda juga boleh langgan full RSS Feed melalui e-mail dan setiap post baru akan dihantar terus ke email anda.

2 comments:

drinho said...

salam bro..thanx coz sudi berkongsi website yg ade byk template yang lawa2 tapi saya tak paham nape bile saya nak upload ade problem..bukan problem pada coding tapi problem ape ntah..die kate tak boleh nak request upload tu pastu ade keluar code macam " bx6882gyzt"..

lebih kurang cam nilah..

muhdzahari said...

eh..same lah ;p
nak gak design template sndri, tp kne blaja skit2 psal xml..css pon kureng..